Kawasaki Motorcycle Forums banner

1 - 3 of 3 Posts

·
Registered
Joined
·
161 Posts
Discussion Starter · #1 ·
can i still take it off even tho my kips is welded on?

in manual it says take it off first, whats that connected to? a rod is my best guess

so i gotta mess up the weld and get it off?:icon_frow
 

·
Registered
Joined
·
161 Posts
Discussion Starter · #2 ·
man im pretty close guys to using tusk tool , im sorta scared to use that case splitter but it should be fun meh i seen it done with a screw driver so couldnt be that hard..

both threads up so pics in other one if anyone is wondering :).
 

·
Registered
Joined
·
161 Posts
Discussion Starter · #3 ·
pic

no thread dont go!

thought id update few things im talkin about incase somebody new comes around...

if i could delete some of the threads i would, sorry for posting so many, i was like the biggest noobie a few weeks ago lol...

but **** guys what u think i need to get my hands busy iim having a ****ty last few days.. horrible more like....

iunno ill go wipe the bike off some more i guess.. sort out some tools and the desk i got... maybe ill make that 2x4 thing they say to make in manual for motor holder hehe, just gotta figure out the measurements...
 
1 - 3 of 3 Posts
Top